ديدار

ديدار

ديدار

 
ديدار برابر است با بياد آوردن تمام لحظاتى كه بدون او بودى 
 
وارد اتوبوس شركت واحد شدم جايى براى نشستن بود، وقتى اتوبوس خواست حركت كند او وارد شد
 
كنار راننده ، رو به سمت مسافران ايستاد جايى براى نشستن نبود، 
 
   پس ايستاد
 
براى لحظه اى نگاهمان يكى شد، خستگى از تمام وجودش نمايان بود،
 
انقدر كه،  خستگى او را با تمام وجودم حس كردم 
 
اى كاش ميشد بلند شوم و جايم را به او بدهم  ، ولى ميدونستم امكان ندارد قبول كند 
 
صورت خوشى هم نداشت كه دخترى جاى خودرا به يك آقا بدهد
 
همانجا به ميله اتوبوس تكيه داد 
 
از ابتدا تا انتهاى خط ،  همان طور ايستاد 
 
هرزگاهى نگاهمان به هم ميافتاد ،  اون لحظه تنها وقتى بود كه ميتونستم درست وحسابى نگاهش كنم
 
شخصى كه از بچگى او را در كنار خانواده ديده بودم ولى هرگز نتونسته بودم رو در رو در يك محيط،
 
بدور از خانواده با او باشم
 
    فكر كنيد
 
 ؛؛ توى اتوبوس به اون شلوغى ؛؛ احساس ميكردم با اون تنها هستم
 
اون پسر همسايمون بود فوق العاده ترين پسرى كه در تمام عمرم ديده بودم
 
 خيلى از من برتر بود،خيلى عاقل ، باوقار وبسيار نجيب، يه پارچه آقا از هر لحاظ، منحصر به فرد بود
 
هميشه بعنوان خواهر كوچولوى خودش به من نگاه ميكرد
 
چون تقريبآ با كو چكترين خواهرش هم سن و هم بازى بودم
 
                             

 

 


نظرات شما عزیزان:

Mena
ساعت11:58---13 خرداد 1393
ديدارى كه بشود انسان تمام لحظات تنهايى را با يك نگاه به طرف مقابل منتقل كند بدونه اينكه كلمه اى برزبان آيدچه ديدار غم انگيزى است.
پاسخ:فقط افرادى كه خيلى بهم نزديك هستند ميتونند بوسيله نگاه حرف دل ، طرف مقابلو متوجه شوند.


لیلی
ساعت8:36---2 خرداد 1393
می دونی گلم گاهی فرصتی که یک عمر به دنبالش هستی فقط یکبار به دستت می آید باید هم جاتو هم دلت رو بهش میدادی..........
پاسخ:باشه ،جوابتو بهش منتقل ميكنم ، جالب بود ،مرسى


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 2:28 ] [ B.A ]

[ ]