شناخت

شناخت

شناخت

چگونه ميشود انسانهارا شناخت، همسايه، همكلاسى، ... همه آنها اطرافمان هستن با آنها زندگى ميكنيم، به مرور زمان به انان عادت ميكنم،شايد هم به دوستى انتخاب كنيم. 
خيلى از دوستيها با قدمت زياد هم ممكن است از هم گسسته شودبه دلايل متعدد ودر آخر ميگوييم: واقعأ اورا درست نشناخته بودم.... 
پس معلوم ميشود شناخت درست نبوده. 
من راههاى بسيارى را امتحان كرده ام ولى بهترين وسريع ترين راه شناخت، دادن اطمينان به افراد است، يعنى به انان نشان بدهيد كه علاقمندشان هستيدوبه دوستى انتخابشان كرده ايد.
من براى اشنايان يك فرش به وسعت كرهء زمين پهن ميكنم، تا آنطور كه دلشان بخواهد بگردن وهر كارى كه اراده ميكنند انجام دهندوهيچ ممنوعيتى در كار نباشد. 
در مقابلشان از تابلوى ايست استفاده نميكنم،اگر هم استفاده كنم براى خودم است كه :  ديگر بس است،ارتباط بايد قطع شود يا در سطح باقى بماند! 
بعد از ديدن روحيات و تمايلات افرادميتوانم تا حدودى انهاراسبك وسنگين كنم ودر مقابل مشكلاتى كه براى خودم بوجود ميايد انان را محك بزنم. 
البته خيلى ها از اين امتحان پيروز بيرون ميايند و اگر از امتحان پيروز بيرون نيايند. 
من فرش را چنان آرام از زير پايشان جمع ميكنم كه خود متوجه اين امر نميشوند،وقتى به اين مهم ميرسندكه مدتهادر جادهء خاكى حركت كرده اند ونفهميده اند كى وكجا فرش محو ونابود شده است. 
وقتى خاكهاى جاده چشمهايشان را شسته وديد دوباره به انان بخشيد با دقت بيشتر به اطراف نگاه ميكنند. 
به نظر من اين روش، بهترين روش شناخت ميباشد،تا نظر شما چه باشد؟ 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کاتالیزگر امید
ساعت12:54---22 مرداد 1393
و امیدوارم فرش جمع بشه!!.. شناخت افراد...
پاسخ به کیستی هرکس ، سخت ترین سوال ممکن است..
ممنون
پاسخ:هركس متناسب با موقعيتى كه براش پيش مياد ، رفتارهاى متفاوتى نشون ميده........... هيچ كس رو نميشه تمام و كمال شناخت ،شناخت هميشه نسبى صورت ميگيره.... مرسى.


anisa
ساعت4:23---21 ارديبهشت 1393
دوست عزیز اینجور افراد خودشون به بیرون از قالی پرت میشن قبل از اینکه از زیرشون کشیده بشه ؛ مال من که اینطور بوده .هیچ وقت انسانیت گم نمیشه عزیزم
پاسخ:منم باهات كاملأ موافقم .


anisa
ساعت4:10---21 ارديبهشت 1393
با عرض سلام و خسته نباشد تشکر از اپن که اجازه دادن نظرمو بگم ...http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(5).gif
پاسخ:من بايد از نظرهايى كه دادى تشكر كنم ،مرسى خيلى ممنون ، قابل توجه بعضى ها.


سازندگاریان
ساعت14:15---20 ارديبهشت 1393
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 فروردين 1393برچسب:,

] [ 23:55 ] [ B.A ]

[ ]